Friday, June 14, 2013

Riding till the sun go's down

Wat een plaatje he !
Locatie Plompe toren te Schouwen Duivenland

Vanavond weer is gestart met een duurtraining. Want mijn Milaan - Genova - Napoli vakantie komt dan ook dichtbij met 20 juni in het vooruitzicht.
Uit gebrek aan goede radio zenders heb ik mijn fm radio maar op Radio 1 gezet. Praat programma's kunnen nog best fijn zijn als je alleen fietst.
De temperatuur was goed en de omstandigheden, zeg maar windstil. Dat is toch vrij uniek in Zeeland.
De eerste brug deed zich voor ( de Zeelandbrug )en de Oosterschelde leek wel een spiegel zo glad. Na de nodige klinkers mee te pakken in Zierikzee, vervolgde mijn route zich naar de Oosterschelde kering.
Ondertussen zat ik al een uur te luisteren naar een culinair radio programma over de Franse keuken, het water liep me dan ook in de mond.
Langs het strand van Vrouwenpolder vervolgde mijn route via Oostkapelle,Domburg naar Westkapelle.
Radio 1 praatte vrolijk verder over het onderwerp wereld vrede...
Middelburg was mijn volgende bestemming waar ik even over markt ging om vervolgens via Arnemuiden af te buigen richting het Veerse meer. Wolphaartsdijk bood zich aan en Goes was dan ook dichtbij.
Zo dan ben je toch weer een avondje sportief en cultureel bezig geweest ehm multitasking noemen ze dat toch.


No comments:

Post a Comment