Sunday, December 16, 2012

The best of Velo Moda 2012

Het beste van Velo Moda 2012

Dit jaar al weer zo'n 360 berichten verder en 12773 pageviews op de teller.
De onderwerpen waren gevarieerd van fietsdesign tot fiets gerelateerde video's.
Door Nederland, België, Frankrijk en Italië heb ik de nodige kilometers weg getrapt, samengevat in beeld en tekst. Diverse marathons heb ik mogen rijden in Belgie samen met vrienden van Velo Moda.
Velo Moda was dit jaar draagbaar (velomoda.nl), zichtbaar en leesbaar.

Mijn favoriete blogberichten/avonturen waren :
Graag hoor ik ook van jou, welk bericht jou het meeste heeft geboeid.

Hierbij alle vrienden,volgers en dragers van Velo Moda bedankt.

Maart

Lekker uitwaaien langs de Noordzee
De beste wafels haal je in Luik

April

Naar Brussel op dn Velo
Schelde Kasseien route
Zeeuwse kust route
Rondje rond de Westerschelde

Mei

Biken in het zonovergoten Limburg
Velo Moda zebra stilo

Juni

Onder de Toscaanse zon dag 1
Onder de Toscaanse zon dag 2
Onder de Toscaanse zon dag 3
Onder de Toscaanse zon dag 4
Velo Moda maakt het draagbaar

Juli

Mijn etappe voor de maandag (tour de france)
Girl Pedal Power

Augustus

Dag 1 rondje Parijs
Paris - Terneuzen in one day

September

Rondje Zeeland

Oktober

Afzien is genieten

November

Tulpen en Klompen route 2 dagen

1 comment:

  1. Voor de sportieve Antoine,

    We wensen je voor het nieuwe jaar veel mooie tochten toe en een behouden "vaart" (erin).

    Van een bewonderaar

    ReplyDelete