Thursday, February 20, 2014

Wielervoer



Jullie weten waarschijnlijk wel dat ik (Antoine de Kort) van Velo Moda een groot liefhebber
ben van pasta. Nu is pasta eigenlijk het wielervoer van de Italianen.
Als je het over de Hollanders hebt dan heb je het over Pannenkoeken en met Pannenkoeken zijn vele wielrenners groot gebracht.

Hierbij verklaard Velo Moda dan de Pannenkoek dan ook als Wielervoer.

Toen ik vandaag na een lange werkdag  (half 10) thuiskwam en er nog gekookt moest worden voor de volgende dag moest ik dan ook meteen denken aan pannenkoeken. Als renner verbrand ik dan ook de nodige calorieën en deze moet ik dan ook maar weer zien aan te voeren. Laat sporten,koken en eten nou een hele mooie hobby zijn van mij.
Morgen avond staat er een baantraining op de planning in Gent (Belgie) dus de Pannenkoeken liggen gereed!

No comments:

Post a Comment