Wednesday, September 17, 2014

Adios ZEEUWSE KUST

Nog even genieten van de Zeeuwse Kust
Thijmen van de Vrede belde vandaag of ik mee ging op zijn wekelijkse trainingsrondje.
Hij was gericht aan het trainen voor een mountainbike wedstrijd aankomend weekend.
Ik trapte rustig mee op mijn reisfiets langs de Oosterschelde.

Leuk om te weten dat Thijmen van de Vrede mij met het fietsen in aanraking bracht in groep 8. Later sloot ik mij aan bij de Zeeuwse wielerclub Theo Middelkamp. Een wedstrijd talent was ik niet, maar opgeven ho maar. Nu een aantal jaar later heb ik het wedstrijdelement achter me gelaten en geef ik de voorkeur aan avontuur. Het ontdekken van gebieden op de fiets. Met mijn Theo Middelkamp kleding en Grip Grab klakske genoot ik nog even van dit Zeeuwse uitzicht.

Later op de avond kreeg ik nog even goed op mijn kloten door fitness maat Rob Kaan met een zware training. Dit weekend steek ik de Belgische grens over naar het zonnige zuiden. Opzoek naar avontuur en kijken waar dit avontuur mij brengt.

1 comment:

  1. Heel veel succes, en vooral veel plezier! Ben op de motor al even heen en weer gereden en er is genoeg te zien daar!

    ReplyDelete