Wednesday, July 11, 2012

Rondje bruggen windkracht 5 training

Vanavond was het weer woensdag hardrij avond. Het waaide flink, windkracht 5 aan de kust.
Dus ik moest het mezelf lekker zwaar maken en koos voor rondje bruggen.

De 1e brug was de Katsebrug waar ik nog windje mee had. Toen richting Kortgene met een flinke zijwind. In de polders bij Geersdijke lekker op het randje rijden bij de hoge grasberm, ja je moet toch nog een beetje uit de wind rijden als je alleen traint.
Vervolgens na Kamperland de wind schuin achter, de Pijlerdam denderde ik dan ook letterlijk over. Wat is dat genieten de wind suizend langs je heen en zicht op de prachtige Schouwse duinen. Na de Pijlerdam reed ik lek, na een banden wissel kon ik mijn weg vervolgen. De Wind stond goed en ik kon dan ook lekker door stampen.

Bij het beklimmen van de Zeelandbrug begroete de wind mij en hij zou me dan ook 6 km gezelschap houden. Kijkend naar de andere kant van de Oosterschelde reed ik naar het einde. De Zeelandbrug zat er op en er moest uit gefietst worden richting Goes. Al met all 3 uur mogen genieten van veel wind,snelheid en zon.


Rondje bruggen windkracht 5



No comments:

Post a Comment