Monday, January 6, 2014

Baan geweld in Rotterdam



Iljo Keisse en Niki Terpstra in volledige concentratie. 


Via Eric Mijnster van Gespletenasfalt.nl had ik twee vipkaarten gewonnen voor de Zesdaagse te Rotterdam. Maandag reisde ik dan ook met vriend van Velo Moda Thijmen van de Vrede richting de Ahoy te Rotterdam.
Voor mij was het de eerste baanwedstrijd die ik live meemaakte. We namen plaats in de Amstel Vip Lounge. De wedstrijd begon en ik maakte hier dan ook dankbaar gebruik van om wat plaatjes te schieten.
De avond vloog letterlijk en figuurlijk voorbij met al dit baan geweld.
Wat een snelheid,kracht en wat een show. Bedankt Eric, bedankt Gespletenasfalt !


Selectie van mijn gemaakte foto's 









1 comment:

  1. De éérste keer ?? Z6sdaagse Rotterdam is een echte belevenis !

    ReplyDelete