Sunday, May 18, 2014

Een zonnige zware trainingsdag

Bikers : Antoine de Kort,Thijmen van de Vrede en Laurent van de Vrede


Terug naar Goes in het wiel bij Thijmen van de Vrede
Thijmen had gevraagd om mee te gaan naar Burg Haamstede met Laurent en Pim. Tijd om het zanderige parcours op te zoeken waar je de training altijd zwaar kan maken.

Soms kan ik merken wat training met een fietser doet als ik met Thijmen en Pim mee fiets. Deze bikers trainen toch net iets meer dan wat ik doe en dat zie je dan ook terug in de inspanning die het hun kost. Nu trainde ik vorigjaar ook een stuk meer en dan zie je dat je toch al wat heb ingeleverd. Al denk ik maar zo, je moet trainen met mensen die beter dan jou zijn om net dat beetje meer uit je training te halen. 
Mijn hartslag ging dan ook goed de hoogte in. Na 5 rondjes reden Laurent en Pim terug met de auto en wij zouden terug fietsen naar Goes. Thijmen had nog niet zijn trainings uren vol gemaakt en had duidelijk nog wat energie over. Ik benutte de weg van de minste weerstand en reed in zijn wiel. 

De vermoeiing sloeg bij mij toe bij de brug van Kats en ik vechte dan ook mentaal om dit tegen te gaan. Thijmen gooide er een laatste sprint uit en mijn benen waren leeg en staakte de strijd. Het was tijd om het laatste stukje uit te fietsen richting Goes. Thijmen verzorgde later een goede maaltijd van bruine boterhammen met ei en ik zat met de benen lang uit. 

Ei,Kaas en Salami
HEERLIJK


No comments:

Post a Comment