Saturday, December 6, 2014

#vmadventure What a great ride Setubal - Evora + VIDEO

No words ...































Na een paar prachtige dagen in Setubal was het tijd om afscheid te nemen van de oceaan.

Mijn rit naar Evora begon over drukke autowegen met een hoop stank. Gelukkig bracht een afslag verandering in deze chaos. Mijn omgeving veranderde in zuivere natuur met een oase van rust. De lichtval was vandaag de beste ooit, dus ik heb me vermaakt met mijn camera.
Met een landschap met kurkbomen,koeien,ooievaars,vogels en vooral veel groen vlogen de kilometers voorbij.

Bij het bereiken van Evora bevond ik me in een UNESCO stad waar blijkbaar veel te zien was. De toeristen waren ook in dit seizoen duidelijk aanwezig. In het oude centrum vond ik het Old Evora Hostel. Het is een prachtig hostel in een oude Portugese woning.





No comments:

Post a Comment