Monday, December 1, 2014

#vmaventure Lisboa to Setubal - In love with the ocean +VIDEO

This is how I like my rides

























Na een aantal dagen Lissabon keek ik uit naar een nieuwe stad. Dit werd de visserstad Setubal.
Het was geen mega afstand maar wel een mooie rit.

Voor de eerste keer maakte ik gebruik van het openbaar vervoer. Met de boot stak ik de Taag over naar Bareiro. Ik kon de Monte Arrabida al zien liggen. Deze berg maakte mij nieuwschierig, aan de andere kant zou ik op de oceaan uit moeten kijken. Na de beklimming volgde het prachtige uitzicht. Boven aan was het een mooie gelijdelijke afdaling naar Setubal. Het straalde er duidelijk vanaf dat dit een visserstad is. Voor deze gelegenheid trok ik dan ook mijn Zeeland Roem Theo Middelkamp shirt aan.

In deze stad blijf ik tot vrijdag in het Blue Coast hostel. Even afscheid nemen van de oceaan om vervolgens het binnenland in te trekken.

Achteraf bij het bewerken van mijn video kom ik soms gelukstreffers tegen. 
Zie bij min 1:06 twee Libelles voor bij zoeven. 




No comments:

Post a Comment