Sunday, April 22, 2012

Deze tocht werd mede mogelijk gemaakt door de NS

Zandvliet aan de Schelde
Zondag ochtend en ik wil fietsen maar ik lig nog zo lekker. Half 10 uit bed om heel langzaam op te starten. Het weer is goed geen regen en de zon schijnt, nu zou ik gelijk de deur uit moeten. Nee eerste even koolhydraten stapelen met een bord rijst,kip met de nodige groentes.  De middag is begonnen en ik vertrek met wind van opzij en dreigende luchten om me heen. Binnen een uur sta ik in Brabant, gemeente Bergen op Zoom. Lekker hoor van de Zeeuwsepolders naar de Brabantse bossen. De tocht vervolgt zich naar Nispen richting Achtmaal. Vervolgens via Nieuwemoer in BelgiĆ« naar Achterbroek,Kalmthout,Stabroek en weer terug naar Zeeland. Bij Krabbendijke hield het op, een lekke band en dan ben je zonder pomp van huis gegaan. Gelukkig stopt er nog een trein in Krabbendijke dus die heb ik dan maar genomen terug naar Goes.

Zeeuwsepolder & Brabantse bos tocht


No comments:

Post a Comment