Saturday, November 29, 2014

#vmadventure Lisboa streetlife +VIDEO

Beautifull lightning at Parque das Nações































Al een aantal dagen zwerf ik zonder mijn fiets rond door de straten van Lisboa.
Geen zadelklachten maar wel vermoeide voeten, Lisboa nodigt mij uit om deze stad te ontdekken.

Zo liep ik vandaag naar het moderne Lisboa, Parque das Nações waar de wereld tentoonstelling plaats vond. Na 8 km gelopen te hebben kwam ik er achter dat de trein niet zo'n gek idee was voor de terugweg. Het was zeker de moeite waard om deze unieke plek te bezoeken.

Prachtig hoe deze stad leeft in de nacht. Het grote witte station is een bouw werk van mijn favoriete architect Santiago Calatrava. Eerder bezocht ik van hem bouw werken in Valencia en Luik.

Zie de abstracte kant van Lisboa in de video


No comments:

Post a Comment