Monday, June 4, 2012

Op zoek naar de Toscaanse zon !



Vandaag was ik het beu weer een dag met regen. De vooruitzichten waren niet beter en dat met een fietstocht in het vooruitzicht. De planning was om donderdag af te reizen naar Parijs om van uit daar binnen twee dagen terug te fietsen naar Terneuzen. Het weer hield me tegen dus er moest een andere optie komen.

Italiƫ is een land wat mij nog altijd trekt, mijn gedachten dwaalde af toen ik 17 was. Toen was ik namelijk voor het eerst alleen op vakantie in Toscane, wat een avontuur en wat heb ik daar veel meegemaakt. Dus de keus was duidelijk de reis ging terug naar waar die liefde voor Italie begon. De bestemming word Pisa,tickets en jeugdherberg zijn geboekt en de fietskoffer is vanavond ingepakt. Morgen nog even wat gps routes uit stippelen en dan kilometers vreten in de Toscaanse heuvels. Donderdag vertrek ik van uit Eindhoven en maandag vlieg ik terug.

Dat wordt natuurlijk weer fotograferen,verslag leggen. Genieten van het Italiaanse eten en mijn ogen open houden voor de Italiaanse ''bella donna''. Volg de twitter en houd de blog in de gaten want ik neem jullie mee naar dit fiets mekka van Italia.

No comments:

Post a Comment