Wednesday, September 5, 2012

Hoezo ? dat gemiddelde houd je niet vol ??

Op mijn bijna vaste woensdag hardrij avond durfde iemand te zeggen " dat gemiddelde houd je niet vol ". Hij wist waarschijnlijk niet dat ik gek ben om uitgedaagd te worden...

Na de eerste 10 minuten warm trappen ging mijn tempo over in noestig stoempen. Binnen 17 minuten stond ik dan ook in Hansweert om vervolgen 10 minuten later Kruiningen te doorkruisen. Na Kruiningen even langs mosseldorp Yerseke. Bij de Postweg zag ik een inlineskater de turbo er op gooien. Bij het inhalen keek hij me al uitdagend aan. Vervolgens volgde hij mij dus ik testte hem uit en keek hoelang hij dit volhield. Al wegrijdend en hem weer bij laten komen reed ik zo door tot de postbrug met hem in strijd. Hij verbaasde mij zeer en ik liet mij afzakken om even een praatje te maken. Dus ik riep "dat doe je zeker vaker ? ''. Waarop hij zei "ik haal je toch in, dat gemiddelde houd je niet lang vol". 
Woo wist hij wel dat ik met mijn woensdag hardrij avond bezig was ? Dus ik zei Oja ! Al zittend stormde ik de postbrug op en keek niet meer achterom. Bij de afdaling richting Wemeldinge zag ik hem net de Postbrug op stormen, ik zwaaide naar hem en vervolgde mijn weg. Hoezo ego, als inlineskater een wielrenner uitdagen, respect. 

Na Wemeldinge vervolgde ik mijn route richting Wolphaartsdijk om zo richting Goes te keren. Daar moest ik nog de nodige lusjes rijden om mijn bijna 2 uur vol te maken. En mijn gemiddelde? Dat was 33,7. Heerlijk zo'n woensdagavond al je krachten er even uit gooien !



No comments:

Post a Comment