Sunday, September 23, 2012

Mijn zondag indeling

Bikers: Antoine de Kort, Jacob de Roo,Thijmen van de Vrede

Tring mijn telefoon gaat, het is half 10. Aan de andere kant van de lijn Thijmen. Ja uitbed over een uurtje sta ik aan je deur dan rijden we richting Jacob. We gaan Mountainbiken in Bergen op Zoom.
Ik zeg oke en hang de telefoon op. Ja het was wat later dan anders gisteravond. Vriend van Velo Moda Ricky Sluis hield zijn feestje en voordat ik het wist was het middernacht.

Na een stevig ontbijt en het nodige fruit was het tijd om richting Jacob te rijden. Nu ligt de groene route van Bergen op Zoom er snel bij en Jacob ging dan ook de eerste ronde gelijk voluit. Thijmen en Jacob gingen voor een snelle rondetijd, ik vond het allemaal wel goed en liet ze gaan. Na nog één ronde was het gebeurt en hadden we 32 km op de teller staan.

De dag was goed begonnen maar ik was er niet tevreden over. Mijn voorkeur ligt bij duurtrainen en ik koos er dan ook voor om 15:00 de racefiets te pakken. Het weer voor vandaag? Regen,wind en grauw weer, dus ik had me er goed op gekleed. De route ging over Noord-Beveland richting Veere. In Arnemuiden was mijn bevoorading en kocht ik 2 repen Milka. Vervolgens richting Nieuwdorp, om zo langs de Westerschelde riching Kapelle te fietsen. De wind was goed aanwezig en onweer was zichtbaar in de verte.

Na Overzande ging het flink door regenen, dus mijn regenjas kwam goed van pas. Door mijn goede kleding keus had ik geen last van de kou en regen. Met een grote glimlach stoempte ik dan ook tegen wind en regen in. Thuis kon ik genieten van huiselijk comfort en met een tevreden gevoel terug kijken op mijn dag. Mijn benen ? Die lagen languit te genieten van de zondag rust.


Groene Route Bergen op Zoom



Rondje Noord - Zuid Beveland



No comments:

Post a Comment