Tuesday, March 12, 2013

Milaan - Napels mijn nieuwe uitdaging

de Route
Trouwe Velo Moda volgers kennen mij misschien al van mijn langere dagtochten. Van jongs af ben ik al gefascineerd van landkaarten. Op papier is alles zo overzichtelijk. De kaart daagt mij uit om afstanden te overbruggen en gebieden te ontdekken.

Vorigjaar was mijn hoogtepunt de tocht Parijs - Terneuzen in 1 dag. Prachtig hoe het landschap veranderd en hoe snel de tijd voorbij vliegt. Bij deze tochten bleef het dan ook niet, zie mijn top 5 rechtsonder bij mijn blog overzicht.
 
2013 een nieuw seizoen dus nieuwe tochten. Mijn nieuwe uitdaging is om te starten van Milaan malpensa richting Genua. Om vervolgens van hier uit af te zakken in zuidelijke richting Napels. Het plan knaagt al enigetijd aan me, de verdere info/voorbereiding kunnen jullie binnen kort volgen op de blog.

No comments:

Post a Comment