Sunday, March 2, 2014

Optimaal de Zondag benutten incl video

Bikers: Antoine de Kort, Thijmen van de Vrede
Kiter: Rob Kaan




Het is Zondagochtend en de wekker gaat om 7:13. Van Carnaval is hier geen sprake, nee de plannen zijn om eerst een duurtraining op de mountainbike te doen in het bos van Bergen op Zoom. Dus ik start mijn ontbijt en begroet de ochtend zon op mijn balkon. Half 9 zit ik bij Thijmen van Vrede aan de koffie na een pittig bakkie pleur laden we de fietsen op en reizen we naar Bergen op Zoom.

Trainen met Thijmen is altijd zwaar omdat hij zich al druk voorbereid op het nieuwe mountainbike wedstrijd seizoen. Het word drie uur door het bos stoempen met wat blokken trainingen tussen door. Na de training rijden we terug naar het Zeeuwse land. Kwart over 1 ben ik weer thuis. Gauw een verfrissende douche en wat eten klaar maken. De bel gaat het is Rob Kaan die zin heeft om het water op te gaan met zijn Kite vlieger. Natuurlijk ga ik mee met deze sportliefhebber. We rijden richting Borselle en ik genieten van het niks doen met zicht op fanatieke kitesurfers die zich uitleven op het water.
Mijn zondag is optimaal benut zoals die van velen andere sporters. Sporten geeft je energie en maakt je hoofd leeg. Voor mij een van de mooiere dingen die er is.



No comments:

Post a Comment