Thursday, June 5, 2014

Dit weekend, Lommel Ford test circuit op mijn Velo

Mijn speeltuin voor het weekend (Lommel, Belgie)


Zondag 8 Juni is het weer tijd voor een nieuw Velo Moda avontuur.

Mijn interesse voor de plaats Lommel werd gewekt toen ik hoorde dat dit weekend het Ford Test Circuit toegankelijk is voor fietsers en inliners. 
Ja dit is een test circuit van 30 km met diverse omstandigheden, klimmetjes, mooi bochten werk en diverse wegdek.
Sochtends zal ik de trein naar Roosendaal nemen om van uit hier zo'n 73 km naar Lommel te fietsen. Op het test circuit maak ik een rondje en dan keer ik door het Belgische land weer terug naar Roosendaal

De camera gaat mee dus het belooft mooi beeld materiaal.

Zie hier alvast wat sfeer materiaal

www.fordlpg.com

Het breedste fietspad wat ik ooit gezien heb

Een serieuze 25 % helling
Bron : fietsenvaderenzoon.blogspot.com




No comments:

Post a Comment