Monday, May 6, 2013

Na een duurtraining volgt een ..

Klaar voor vertrek

Na een duurtraining volgt een duurtraining. Met nog zware benen van gister begon ik aan mijn 160 km doel.Via de Oesterdam fietste ik richting Tholen en vervolgens Bruinisse.

Er was niet veel wind maar het was echt een zeurderige wind. Mooie trainingsweer dus. Na Bruinisse leek Renesse dan ook niet meer ver weg. Schijn bedriegt en daarom maar even een tussen stop genomen in Brouwershaven met een heerlijk broodje kibbeling. De toeristen waren al weer duidelijk aanwezig en wisten Renesse oan ook goed te vinden.
Nu weet ik dat er in Burgh Haamstede een echte ambachtelijke boterkoek bakker zit. Dus ik reed richting de boterkoek.
Een groot stuk meneer? Ja een groot stuk mevrouw.
Hij valt zwaar hoor, ik geloof u helemaal mevrouw.
Hij viel inderdaad zwaar dus de helft ging dan ook in mijn tas mee naar huis.

Op de Oosterschelde kering mocht ik profiteren van windje mee om zo richting Middelburg te fietsen. Bij Middelburg had mijn gps er genoeg van en waren de batterijen op. De route vervolgde zich over Arnemuiden naar Wolphaarsdijk om zo terug te keren naar Goes. Daar kon ik op de bank ploffen met een bord pasta en de Giro d'Italia volgen.

En de benen ? Die wouden alleen nog maar slenteren.


Zeeuwse Amandel Spijs boterkoek uit Burgh Haamstede
KRACHTVOER


Duurtraining dag 2


No comments:

Post a Comment