Thursday, April 10, 2014

Inspired by Grip Grab Hero Eva Synnestvedt Hansen

Eva Synnestvedt Hansen
GIRL PEDAL POWER
Eva Synnestvedt Hansen is een Grip Grab Hero zoals mij. Grip Grab Hero's zijn fietsers die gesponsord worden door Grip Grab omdat ze fietsen met hun eigen doel. Deze Dame fietst met hetzelfde doel als mij en dat is Endurance oftewel duur.

Heerlijk hoe deze dame geniet van fietsen. Ja dat doen toch meer dames, oke maar deze zit graag lang in het zadel. Zo wil ze met de Race Across the west mee doen. Dit is 1384 kilometers binnen 90 uur. Ze gaat er voor want ze wil deze winnen, wat een spirit.

Ik zeg Girl Pedal Power, zoals ik dat ook zei toen vriendin van Velo Moda Maaike Lansen samen met mijn 227 volbracht met de rit Rotterdam en terug. Girl Pedal Power

Lees het volledige verslag op de site van Grip Grab

http://www.gripgrab.com/da/local-heroes/view/67

www.gripgrab.com


No comments:

Post a Comment