Wednesday, April 9, 2014

My way to the cobbles and dust of Roubaix

My way to the cobbles and dust of Roubaix


Zondag is het weer zover een nieuwe editie van Paris -Roubaix. Mijn route gaat die dag van Goes naar Breskens naar Roubaix, Tourcoing. Ik zal een bezoek brengen aan het Velo Drome als ik er nog plaats voor mij is, want het word druk. In de avond pak ik een hotel voor een goede nachtrust.
De volgende dag breng ik nog even een bezoek aan de het bos van Wallers met de bekende kasseien strook. Daarna vervolg ik mijn route door Frankrijk om zo het hoogste punt van mijn route op te zoeken bij Halle. Als ik Brussel achter me heb gelaten gaat de koers naar Antwerpen om zo via Rilland terug te gaan naar Goes.

Het word weer een weekend vol kilometers.

Kortom een weekend vol avontuur.

Houd Velo Moda in de gaten voor meer avontuur

1 comment:

  1. Hoi geweldige biker, wij wensen je heel veel succes a.s zondag en maandag!

    Veel plezier en vooral voorzichtige kilometers!

    Groeten van Jan en Marjanne

    ReplyDelete