Wednesday, January 11, 2012

België Nederland duutraining 95 km

Het weer was niet echt uitnodigend vandaag dus ik heb me er maar op gekleed en ben de deur uitgegaan met de beste vooruitzichten. Het was droog er stond niet veel wind en het was oudhollands grijs. Tijd om aan een duurtraining te pakken en dan wel mijn favoriete route richting Stabroek Belgie.

Via Rilland ging ik richting Belgie bij het passeren van de grenspaal had ik er precies 1 uur op zitten. Langs het kanaal met vele binnenvaartschepen je kon zien dat Antwerpen in de buurt ligt. Het eerste dorp naderde dat was Zandvliet een dorp waar het leek alsof iedereen aan het werk was. Mijn weg vervolgde zich richting Stabroek waar ik over drempels moest met kasseien in het midden ja zeker effectief daar wil je niet over heen denderen. Via Stabroek was het maar een klein eindje naar Putte en ja dan zit je zo weer in Nederland. Terug over Hoogerheide waar ik langs de oude rijksweg mijn rit kon voortzetten tot aan Goes. Bij Rilland begon het te regenen dus ik hield het tempo hoog om het nog een beetje warm te houden. Geen succes mijn beenstukken en armstukken drijfnat dus dat was trainen met koude spieren.

Gelukkig had ik mijn Ipod bij met genoeg zonnige swingende muziek dus ik was zo thuis.
Thuis natuurlijk gelijk een warme douche genomen en vervolgens aan de voeding om alles weer aan te vullen wat is eten toch lekker na sport.

rondje stabroek


No comments:

Post a Comment