Monday, January 9, 2012

Velo Moda The Art Of Cycling

Velo Moda is een blog vol inspiratie,informatie en creatie over alles wat met fietsen te maken heeft. Mijn naam is Antoine en ik zal jullie meenemen met mijn duur trainingen op de racefiets en mountainbike tochten door alle onverharde mogelijkheden binnen en buiten Nederland.

Mijn doel licht niet bij het presteren op wedstrijd niveau maar om de wedstrijd met je zelf aan te gaan. Dus mijn conditie verbeteren zodat ik in het seizoen nog kan genieten op de fiets inplaats van alleen maar afzien. Want fietsen is voor mij plezier want als het plezier er niet meer is hang ik mijn fiets aan de wilgen.

In de loop van de jaren heb ik heel wat diverse fietsers mogen spreken en ontmoeten. Deze hebben allemaal hun eigen doel en manier van aanpak. Deze informatie gebruik ik weer als inspiratie en beschrijf ik in mijn blog. Naast sportiviteit is creativiteit belangrijk voor mij dit zet ik dan ook graag om in beeld en tekst.
Wie weet inspireert jou deze blog dus fiets regelmatige even langs en blijf op de hoogte van alles op en rond de fiets.

No comments:

Post a Comment