Sunday, June 16, 2013

Milaan - Genova - Napoli deel mijn avontuur en maak kans op een Velo Moda t-shirt

De route voor 20 juni 

Mijn reis Milaan - Genova - Napoli is in zicht. 20 juni vertrek ik dan ook richting Milaan - Malpensa om daar de volgende dag mijn 1e route te volbrengen richting de kust van Genova. Vervolgens zak ik af richting het Zuidelijke Napels. Op mijn reis naar Napels zal ik een aantal tussen stops maken in wat kustplaatsen. 

De uitdaging komt neer op zo'n 970 km wat waarschijnlijk 1000 gaat worden. Dit alles gaat gebeuren op mijn trouwe 12 jaar oude Merida racefiets die mij al op veel plekken heeft gebracht. Op de Velo Moda blog houd ik jullie op de hoogte betreft mijn reis.
Mijn brandstof zal bestaan uit pasta,pizza,veel water en fruit. Na mijn reis zal ik een korte video presenteren van de hoogtepunten van mijn tocht.

Napels is een stad die mijn aandacht al vele malen heeft getrokken. Dit keer word dan ook mijn 6e vakantie te Napels. Napels staat bekend als een chaotische stad vanwege het drukke verkeer. Maar de kust is prachtig met uitzicht op de Vesuvius. Het zal dan ook een spektakel zijn om Napels binnen te rijden op mijn fiets door al deze verkeerschaos. Ach het centrum van Parijs was ook goed te doorkruisen, Napels here I come.

Deel dit bericht op Facebook Velo Moda en maak kans op een zomers Velo Moda shirt naar keuze.
Vanaf 20 juni live verslag uit Bella Italia www.velomoda.blogspot.com .

Arrivederci

Antoine de Kort

www.velomoda.nl
Mijn trouwe Velo 


De eind bestemming Napoli (Napels)





No comments:

Post a Comment