Thursday, June 20, 2013

Milano-Genova-Napoli nog even rust


Half 9 vertrekt mijn trein richting Schiphol. Mijn fiets is ingepakt in doos en mijn Ortlieb frontroller tassen volgestouwd met spullen voor de komende dagen.

In Roosendaal stappen er 2 Brabantse thee tantes in. Zij nemen hun fiets mee voor een dagje Amsterdam en bieden mij een vers bakie thee aan. Voor dat ik het weet sta ik op Schiphol in te checken. Mijn fiets geef ik aan een wildvreemde die zegt dat die er goed voor zorgt. Pff hopelijk zie ik hem straks terug in Milaan Malpensa. Mijn vlucht met Easy Jet zou 13:50 vertrekken maar dat word uit eindelijk 15:18. Vakantie zeg ik dan. Van uit de regen in Nederland land ik in het warme Milaan Malpensa airport. Hier maak ik mijn fiets klaar en fiets ik naar het 4 sterren Grand Hotel Milano Malpensa. Dat valt niet tegen een avondje luxe om straks naar een overvol jeugdherberg te fietsen.Na een 3 gangen menu hoop ik dan op een goede nachtrust.

Morgen de 1e etappe naar Genova dan maar. De afstand voor morgen zo'n 173 km met de nodige hoogtemeters ik heb er dan ook heel veel zin in.

Richting Schiphol

Op Schiphol let's fly let's fly

De slaap plaats voor vanavond
 en die zwarte taxi is niet van mij

De pasta zoals ik hem graag zie











No comments:

Post a Comment