Tuesday, October 14, 2014

In love with the mountains of Spain + Video

A Spanish road...


Maandag was het weer tijd om mijn bike vol te laden met mijn bagage.
San Sebastian heeft mij de afgelopen dagen mooie dingen laten zien. Ik heb Spaanse vrienden gemaakt en die hebben mijn een hoop Spaans bijgeleerd aangezien er geen Engels gesproken mocht worden.

Ook heb ik weer kunnen oefenen met surfen. En mijn Core Stability training heb ik ook weer uitgevoerd. Dat in combinatie met de Spaanse lifestyle elke dag een wijntje en lokale Pinxto (tapas).
Het leven is hier mooi en ik had dan ook moeite om deze stad achter me te laten.
Afijn de route beloofde veel goeds met de eind bestemming Bilbao 130 km verder. De wegen gingen van boerenwegen,kust routes over naar drukke auto routes richting Bilbao.
Met de lokale arbeiders at ik het menu van de dag voor 9,70, vis en groente en een toetje. De energie was aangevoerd en ik kon er weer tegen aan.

Een praatje heb je altijd onderweg en voordat je het weet sta je in Bilbao. 6 uur was het dan ook en rond 7 uur had ik mijn hostel gevonden. Een hostel zoals ik het graag zie, huiselijke en goed personeel. Ik houd jullie later weer op de hoogte van mijn avonturen in Bilbao

Adios amigos.

Dit keer geen Gps route gpx bestand is verloren gegaan.



More photo's on my Instagram page

 

 

No comments:

Post a Comment