Monday, October 6, 2014

#vmadventure Biarritz - Hondarriba + Video


Vandaag een prachtige tocht gemaakt. Biarritz heb ik achter gelaten en ik heb me vermaakt met korte steile klimmetjes,strand,mooie kliffen en prachtige huizen.

De kust van Biarritz naar Hendaye is echt prachtig. Na Hendaye bereikte ik de Spaanse grens en vond ik een hostel met een prachtig uitzicht op Hendaye. Van uit mijn slaapkamer kan ik de golven zien bij Hendaye. Morgen misschien het pontje pakken naar Hendaye, kijken hoe mijn surfkunsten zijn.

Bekijk de video en beleef de Franse kust. (de videos zijn in lagere kwaliteit inverband met bestandgroote en internetconectie)



1 comment:

  1. Hoi Antoine,
    weer een mooi (beeld)verslag. Je hebt al heel wat kilometers erop zitten, je bent al in Spanje, goed hoor! We kunnen je zo goed volgen, via je blog. Geniet van al je avonturen!
    We wensen je weer goede reis toe.
    Groeten van Jan en Marjanne.

    ReplyDelete