Friday, October 24, 2014

#vmadventure In dust we trust, on the way to Valladolid

Heerlijk zo nu en dan onverharde kilometers
#IN DUST WE TRUST


De route voor vandaag ging naar Valladolid. Aangezien ik me eigenlijk nooit voorberreid op het terrein, was het een grote verassing wat zich vandaag zou voor doen.

Nou mijn GPS route gaf aan veel rechte stukken. In de verte kon ik ook geen bergen zien, dus met hoogteverschil viel het wel mee. Het was veel platteland met kleine dorpjes, een beetje het idee wat ik kreeg van de eerste dagen in de omgeving Parijs. Waar ik zeker blij van werd, waren de gravel,zand wegen die de rit wat uitdagender maakte. Wat rolt dat lekker over die boerenwegen.
Het gebied voor Valladolid was kurkdroog, en ik moest het dan ook lang doen met twee lege bidons. Toen ik een bar zag was ik dan ook dankbaar voor mijn nieuwe water. Aangekomen ik Valladolid vond ik een hostal waar ik de nacht zou doorbrengen.
Morgen gaat de route richting Salamanca waar ik wat langer blijf hangen.


No comments:

Post a Comment