Sunday, October 12, 2014

The next kilometers of my #vmadventure

Ik zit al weer enige tijd in San Sebastian. En heb hier heel wat nieuwe mensen ontmoet en heb mijn calorieën goed aan kunnen voeren. Maandag is het tijd om verder te trekken richting Bilbao. Gisteravond werd ik uitgenodigd om langs te komen in Oviedo dus daar ga ik na Bilbao dan ook zeker even langs. Vervolgens zal ik afzakken naar Zamora, Salamanca om vervolgens richting Portugal op nieuw de kust op te zoeken. Als het weer er naar is kan ik mijn surf vaardigheden daar weer verder ontwikkelen. Zoals je op de kaart ziet 1727 km geschat, zonder tijds druk. 
Het lichaam is weer klaar voor het zwaardere klim werk en diverse weers invloeden.
Meer #vmadventure binnenkort en mochten jullie nog plaatsen weten die ik zeker niet mag vergeten laat het even weten.




No comments:

Post a Comment