Monday, May 14, 2012

De onrust van het uit fietsen

Na de duur training van gister begon ik mijn dag een beetje lui. Ik had tenslotte dan ook een vrije dag maar die moest ik wel goed gaan benutten. Alles ging helaas net een beetje trager, het voornemen was om nog een uurtje uit te fietsen. Dus na het avond eten heb ik maar de racefiets gepakt.
Bij het wegrijden wouden mij benen gaan en de eerste auto die voorbij kwam moest ik dan natuurlijk ook volgen. Warm fietsen, nee mijn lichaam wou tegen de wind beuken en hard gaan. Mijn hartslag meter was mij enige gezelschap en deze zei dan ook vrolijk, gaan gaan. Sommige stukken wind in de rug en sommige stukken flink tegen. Lekker op het grote verzet tegen de wind, het werd een serieuze training. Mijn blik ging recht voor uit naar objecten aan de horizon, daar moest ik heen en zo snel mogelijk.
55 minuten had ik er op zitten nog 5 minuten om het uur vol te maken. Een paar minuten later stond ik thuis. Mijn gps track opslaan en lekker 20 minuten uit fietsen. Die 20 minuten uitfietsen deden toch goed want bij binnenkomst voelde mijn benen beter dan aan het begin van deze dag.


Polder kust route



No comments:

Post a Comment