Wednesday, May 30, 2012

Woensdagavond hardrijavond

Zo de benen zijn weer redelijk hersteld van maandag dus er kan serieus hard gereden worden. Om het zwaar te maken doe ik dat graag alleen. Dat houd in niet uit de wind rijden en op mijn eigen hartslag rijden.

Het is bijna standaard aan het worden om rond deze tijd op woensdag het rondje bruggen te doen. Dat houd in over Kortgene > Geersdijk > Kamperland > de Oosterschelde kering, langs de Plompetoren richting Zierikzee en dan weer terug over de Zeelandbrug richting Goes. De hartslag hoog houden maar niet te hoog en lekker op het zware verzet die snelheid opvoeren. Wat een feest als je heel de dag binnen bent geweest om dan langs de zee te mogen fietsen in het zonnetje. Kijkend naar de horizon en daar zo snel mogelijk heen rijden. Het tempo zat er dan ook lekker in.

Einde Zeelandbrug hadden mijn benen er genoeg van en heb ik hem maar op het binnenblad gegooid om lekker los te fietsen. Thuis aangekomen was ik redelijk hersteld al was ik blij dat ik op de bank kon neer ploffen met mijn Bountyshake om lekker te herstellen.

Bountyshake ?

Hoe maak je een Bountyshake ?

  • Wheypoeder
  • Kokosrasp
  • Rozijnen
  • Cacaopoeder
  • Melk


Shaken maar !


Rondje bruggen Kamperland


No comments:

Post a Comment