Thursday, November 13, 2014

Travelling by bike,motor,sailboat,foot,camper ....

Op mijn reis ben ik vele reizigers tegen gekomen.
Ze hadden allemaal het zelfde doel " Avontuur "

#A backpack full of experience

Vele Backpackers reizen per trein en vliegtuig

#You never walk alone

Hikers van alle uithoeken van wereld lopen de Camino Santiago Compostella

Jack Burrus (USA) at the Camino

#Where the wind go's 

Quadrophenia verliet per zeilboot(je) Engeland en ligt nu voor enkele tijd in Porto.
England-Porto
http://3trees.wordpress.com

#The freedom of a motorbike

Bryan Sarg (USA) heeft zijn motor uit Amerika meegenomen. Na Europa reist hij door tot in Zuid Afrika en rijd hij de zelfde weg terug.


http://fightgravitybymoto.wordpres.com

#My bicycle brought me everywhere

Travis Gillespie (AUS) heeft zijn reis voltooid. Edingburgh (Schotland) - Lissabon (Portugal) in 77 dagen (4482 km). Samen met Travis en de Ier Cathaior Patrick fietste ik langs de westkust Frankrijk.


Travis, Patrick and me and a friendly french family

#You are never to old to explore the world

Daarnaast kom ik vele gepensioneerden tegen die er met de camper op uit trekken.

#Searching for the perfect wave

Ook zijn er nog de vakantiefietsers die met hun surfboard als bagage de kust langs fietsen op zoek naar de juiste golven.

#The conclusion of this all

Het blijkt maar weer "Life is on big adventure , it's what you make of it"


No comments:

Post a Comment