Monday, November 24, 2014

#vmadventure From coast to coast Peniche - Ericeira + VIDEO

Rots sculpturen Peniche
Het was tijd om de surfplank in te ruilen voor de fiets. Na een week surfen keek ik dan ook uit om de fiets te pakken. De week bij Maximum Surf Camp Baleal/Peniche was een super ervaring. Ze hebben me veel bijgebracht met surfen en ik heb veel leuke mensen ontmoet.

De rotsformaties in Peniche aan de kust trokken eerder mijn aandacht. Dit was dan ook de eerste stop op mijn route. Na wat video beelden geschoten te hebben verliet ik Peniche. De route ging het binnen land in en bracht me opnieuw terug naar Santa Cruz aan de kust. Onverharde paden door heuvelachtig landschap maakte het compleet. Ericeira stond op de borden, diverse locals hadden me getipt over deze stad. Borden met world surf reserve gaven aan dat ook dit een uitval basis is voor vele surfers.

Aan de kust vond ik een het Lone Surf Hostel waar ik dan ook de nacht zou door brengen. Opnieuw kreeg ik weer een kamer met zeezicht. Morgen gaat de route verder richting Sintra,Cascais en Lissabon.



No comments:

Post a Comment