Wednesday, November 12, 2014

#vmadventure Aveiro to Aveiro ? + Video 12-11-14

Aveiro,Portugal 12-11-14

Na een goed ontbijt en goed gesprek met een motor muis/avonturier uit Amerika verliet ik het hostel.
12:00 was het en ik had 70 km te gaan naar Figueira da Foz. De weg zoeken was niet gemakkelijk, alles leide naar de autosnelweg.

Eerst maar even wat eten in de lokale pasteleria. Hier kwam ik ingesprek met een oudrenner uit Portugal die me weer voorstelde aan een Nederlander die hier al 40 jaar woont. Toen ik op mijn klok keek was het ondertussen 14:00. Dus ik moest gaan en vervolgde mijn route met nog heel wat te rijden kilometers.
De route verliep erg moeizaam met het wegennetwerk hier. Een lekkeband volgde en het was 15:00.
Na de band vervangen te hebben, wou ik hem op pompen. Helaas de pomp had ik vergeten in het Hostel in Aveiro. Aveiro wou bleikbaar dat ik nog niet vertrok. Een lokale inwoner hielp met met het op spanning brengen van mijn band.

Vervolgens keerde ik terug naar het Rossio Aveiro Hostel. Het weer bepaalt wanneer ik verder trek richtig Figueira da Foz want er komt nog heel wat uit de lucht vallen deze week.

No comments:

Post a Comment